SupportSupport
Melodifestivalen 2010
Disc 1
01. Unstoppable (The Return of Natalie)
02. A Place to Stay
03. You're Making Me Hot-Hot-Hot
04. Road Salt
05. The Saviour
06. I Did It for Love
07. Singel
08. Keep on Walking
09. Manboy
10. Hippare Hoppare
11. Innan Alla Ljusen Brunnit Ut
12. Come and Get Me Now
13. Sucker for Love
14. We Can Work It Out
15. Underbart
16. Manipulated
Disc 2
01. Headlines
02. Tonight
03. Doctor Doctor
04. Hur Kan Jag Tro På Kärlek
05. Yeba
06. Kom
07. You're Out of My Life
08. Heaven or Hell
09. Stop
10. Magisk Stjärna
11. Human Frontier
12. Thursdays
13. This Is My Life
14. Jag Vill Om Du Vågar
15. Idiot
16. Hollow
Mitt namn e Frispråkarn.
K1 bakom spakarna.
Låt biten rulla!

Nu blir det bara musiken,
tar inget sabbatsår.
Har andra mål än radhus och labrador.
Jag körde på tills min flickvän lackade ur,
om jag inte rappa eller mailade så snacka jag lur.

Hela tiden aktiv för jag drömde om nåt
så relationen börja knaka för den glömde jag bort.
Visst finns det två sidor av hela, jag fela, du fela,
men vi sluta reagera, så kan man inte leva.

Så vi bara gick isär.
Jag minns när jag var riktigt kär.
Svävade på moln och ba vilken värld.
Men nu e vi här,
vila med det som är G.
Det är riktigt upp o ner
men jag känner mig prima,
bara glider genom livet med vännerin sida.
Tjejen i hjärtat, så det händer vi ringer,
men skillnaden e att:

Jag e singel. (singel)
Jag e singel. (singel)
Jag e singel. (singel)
Frispråkarn e mannen, jag e singel.
Jag e singel. (singel)
Jag e singel. (singel)
Jag e singel. (singel)
Frispråkarn e mannen, jag e singel.

Vissa e såna som vill ha nåt till varje pris.
Vad fan e det med dom? Vadå, e det nån form av kris?
Själv ska jag softa som fan,
språkarn drar fram för nästa jag drar fram,
det kan ju va en barnvagn.
Ingen aning vad som händer,
kan gå flera år,
viktigt det känns rätt,
handlar inte om att spelat svår.
inget ansvar mot nån, behöver inte bry mig ett dugg.
Kan köra mitt tugg och slösa mina pengar på strippklubb,

Behöver det knappast, men brudar säger dance, står på sina knän
Språkarn är fan av one-night stands.
Känner mig bekväm när jag släpar hem nån.
Tar numret när vi vaknar, det är mest symboliskt,
kalla mig svin och kalla mig mansgris,
har inte råd att ringa, hallå, det är finanskris.
På G ut igen, ingen ring på mitt finger,
ni vet att det är kaos när jag e singel.

Jag e singel. (singel)
Jag e singel. (singel)
Jag e singel. (singel)
Frispråkarn e mannen, jag e singel.
Jag e singel. (singel)
Jag e singel. (singel)
Jag e singel. (singel)
Frispråkarn e mannen, jag e singel.

Ser både för och en nackdel.
Känns knas att vi lagt ner.
Ingen aning vad som händer.
Jag krigar jag vänder.
Ser både för och nackdel.
Känns knas att jag lagt ner.
Ingen aning vad som händer.
Jag krigar jag vänder.

Jag är singel. Kom igen, kom igen. (singel)
Jag e singel. Kom igen, kom igen. (singel)
Jag e singel. Hej, hej, hej, hej. (singel)
Frispråkarn e mannen, jag e ju singel.
Jag e singel. Kom igen, kom igen. (singel)
Jag e singel. Hej, hej, hej, hej. (singel)
Jag e singel. Hej, hej, hej, hej. (singel)
Frispråkarn e mannen, jag e ju singel.

Jag e singel. (singel)
Jag e singel. Hej, hej, hej, hej. (singel)
Jag e singel. Hej, hej, hej, hej. (singel)
Frispråkarn e mannen.
Jag e singel (Jag e singel)
Jag e singel (Jag e singel)
Jag e singel (Jag e singel).
Hej, hej, hej!
Vi får se vad som händer!