SupportSupport
Eva & Adam: Vinterparty
01. Rocka på
02. What's Up?
03. The Girl in Red
04. Follow Me
05. I Believe (up-tempo version)
06. All Rise
07. Vart tog pappa vägen?
08. I'm Like a Bird
09. I Lost My Heart to Rock 'n' Roll
10. Ockelbo 300
11. Close to You
12. Rapture
13. Love Is in the Air
14. Trackin'
15. Step It Up
16. Rosa helikopter
17. The Young Generation
18. Just About Living
19. Castles in the Sky
20. Aiii Shot the DJ
21. Super Electric
Jag går med baggy kläder och kepsen bakåfram
Yo jag dunkar hiphop så högt jag bara kan
Jag målar graffitti och skriker FETT FETT
Jag e' den coolaste katten som stan har sett

Hej lilla grabben vi höll på innan du fanns
Och det du sysslar med det kallar vi för trams
Rock and roll är musiken som gäller
Riktiga guror och trummor som smäller

Å rocka på, rocka på rocka på, så hårt det går (Ååeå)
Vi kör med "be bop a lula"
Det är det som får pälsen att stå
Å rocka på, rocka på, rocka på, så hårt det går.(Ååeå)
Vi kör med "be bop a lula"
Det är det som får pälsen att stå

Basen dunkar när jag glider i min bil
Den hoppar upp och ner - äkta HIP-HOP stil
Solbrillor, kedjor känns ruskigt bra
Jag älskar allt som kommer i från U.S.A

Du måste skoja, vad är det vi hör?
En glänsande Chevvy är vad killar kör
Halsband och krims-krams det e för tjejer
Glassiga kavajer ja det e grejer

Å rocka på, så hårt det går, rocka på, rocka på, rocka på. (Ååeå)
Vi kör med "be bop a lula"
Det är det som får pälsen att stå
Å rocka på, rocka på, rocka på, så hårt det går (Ååeå)
Vi kör med "be bop a lula"
Det är det som får pälsen att stå

Får man nå'ra brudar när man lirar rock? (jah)
Och måste man dricka JD eller e det bara skrock?
Man kanske skulle testa lite "be bop a lula"
Fan, ni rockers kanske e' lite coola!

Det är rätt killen, det e jätte kalas
Musiken blir bättre, inte bara i bas
Vicka på höften, lägg handen bakom örat
Sen är det bara att tuta och köra

Å rocka på, rocka på rocka på, så hårt det går (Ååeå)
Vi kör med "be bop a lula"
Det är det som får pälsen att stå

1, 2, 3, 4

Å rocka på, rocka på, rocka på, så hårt det går (Ååeå)
Vi kör med "be bop a lula"
Det är det som får pälsen att stå
Å rocka på, så hårt det går
Vi kör med "be bop a lula"
Det är det som får pälsen att stå (Ååeå)
Så rocka på